Esther/Jesaijes op social media
Meer informatie over de communicatiestrategieen van Jesaijes
Een strategie is cruciaal, maar niet ingewikkeld. Het is een kwestie van de juiste mensen, de juiste informatie en een goede aanpak. Jesaijes Communicatie hakt al ruim 15 jaar met de strategische bijl en helpt u dan ook graag de meest effectieve strategie te ontwikkelen.
communicatiestrategieen communicatiestrategie opstellen communicatiestrategie bepalen communicatiestrategie bepalen communicatiestrategie b2b communicatiestrategie bedrijf communicatiestrategie bij verandering communicatiestrategie boodschap communicatiestrategie communicatieplan communicatiestrategie campagne doel communicatiestrategie communicatiestrategie extern effectieve communicatiestrategie communicatiestrategie formuleren communicatiestrategie fusie huidige communicatiestrategie communicatiestrategie kennis houding gedrag communicatiestrategie interne communicatie communicatiestrategie informeren overreden communicatiestrategie intern communicatiestrategie imago communicatiestrategie klantenbinding communicatiestrategie kosten marketingstrategie communicatiestrategie marketingplan communicatiestrategie communicatiestrategie nieuw product communicatiestrategie naamsbekendheid nieuwe communicatiestrategie communicatiestrategie voor nieuw product communicatiestrategie opstellen communicatiestrategie ontwikkelen communicatiestrategie overheid communicatiestrategie overtuigen communicatiestrategie organisatie communicatiestrategie positionering communicatiestrategie plan communicatiestrategie project communicatiestrategie nieuw product communicatiestrategie reorganisatie communicatiestrategie stakeholders communicatiestrategie voor een nieuw product communicatiestrategie voor een groei product communicatiestrategie verandering communicatiestrategie voor nieuw product communicatiestrategie vaststellen communicatiestrategie van een bedrijf welke communicatiestrategie communicatiebeleid communicatiebeleidsplan communicatiebeleid en communicatiestrategie communicatiebeleid en communicatiestrategie communicatiebeleid opstellen communicatiebeleidsplan
14479
page,page-id-14479,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-2.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

Communicatiemanagement

Tekst volgt

Communicatiestrategie in 1 dag

Strategieontwikkeling volgt altijd hetzelfde proces. Het is een proces dat je in 1 dag kunt doorlopen. Met een select gezelschap en een strak programma. 

Er komt veel voorbij op zo’n dag. De markt, de identiteit, de kracht, de toekomst. Harde cijfers, ontnuchterende feiten en inspirerende visies. Het leidt tot een communicatiestrategie met veel draagvlak, doordat de key decision makers er intensief bij zijn betrokken.

Interesse? Klik hier voor contact
Salvador-Dali-8

Salvador Dali, Burning giraffes and telephones

2-M140-A3-1928-4

K.Malewitsch, Drei weibliche Figuren

Malewitsch, Kasimir
1878-1935.
'Drei weibliche Figuren', 1928/32 (An-
fang 1930er Jahre).
Oel auf Leinwand, 47 x 63,5 cm.
Sch-9471
St.Petersburg, Staatl.Russisches Museum.

E:
K.Malevich, Three female figures / 1928

Malevich, Kasimir
1878-1935.
'The female figures', 1928/32 (early
1930s).
Oil on canvas, 47 x 63.5cm.
Sch-9471
St Petersburg, Russian State Museum.

F:
Malevitch, Kazimir , 1878-1935.

Malevitch, Kazimir , 1878-1935.
'Trois figures feminines', 1928/32 (
debut des annees 1930).
Huile sur toile, H. 0,47 , L. 0,635.
Sch-9471
Saint-Petersbourg, Musee National Russe.

Kasimir Malewitsch, Three female figures / 1928

Strategieontwikkeling Outside In

Natuurlijk moeten een communicatiestrategie en de identiteit van een organisatie goed op elkaar aansluiten. Maar tegelijkertijd moet een strategie vooral effect hebben in de buitenwereld. Hoe denken de markt en andere stakeholders over u? Wat verwachten zij?

Jesaijes Communicatie gaat voor u op pad en verzamelt cruciale informatie. Vaak met filmopnames, maar ook gewoon in print ziet u wat u nooit zag: uzelf door de ogen van een ander. Het vormt de basis voor de ontwikkeling van een strategie die door de uitgebreide kennis van de externe omgeving uiterst effectief is.

Interesse? Klik hier voor contact
Strategische reality check

Het komt nogal eens voor dat communicatiestrategieën ‘kraken’. Soms zijn ze verouderd, soms zijn ze te vaag of teveel een compromis. Hierdoor is een strategie niet sturend en inspirerend. Speciaal hiervoor heeft Jesaijes Communicatie een strategische reality check ontwikkeld. Na het doorlopen van de check weet u exact wat de plussen en de minnen zijn van de huidige strategie en wat u het best kun veranderen.

Interesse? Klik hier voor contact
world-famous-paintings-2-38

Anne Francois Louis Janmot, Le Poème de l’âme ­ Rayons du soleil